Produkt AirPods od spoločnosti Apple bude údajne najvyššou značkou 60 miliónov zásielok pred koncom roku 2019, po vydaní AirPods 2 a teraz AirPods Pro.
Apple údajne má predať do konca roka viac ako 60 miliónov kusov, čo je dvojnásobok predpokladaných 30 miliónov.
Bloomberg tvrdí, že rast je spôsobený „oveľa vyšším“ dopytom po AirPods Pro, ako pôvodne očakávala spoločnosť Apple, čo signalizuje dominantné postavenie spoločnosti v konkurenčnom sektore.
Spoločnosť Apple oznámila, že AirPods Pro začiatkom mesiaca ponúkla okrem iného potlačenie hluku a odolnosť proti vode, a za cenu 279 € sa stala okamžitou senzáciou.
Nové AirPods Pro údajne viedli k tomu, že spoločnosť Apple tlačila svojich montážnych partnerov za kapacitu a technické obmedzenia, pričom firma nedokázala uspokojiť dopyt spotrebiteľov.
Údajne existuje viac dodávateľov, ktorí súťažia o výrobu slúchadiel Pro, hoci niektorí z nich si stále zvyšujú svoju technickú spôsobilosť pre tento produkt.
Zostáva len zostáva otázka, či budú pripravení pomôcť upokojiť dopyt pred sviatkami.
Spoločnosť Apple uviedla na trh pôvodné AirPods už v roku 2016 a v marci tohto roku ich obnovila modelom druhej generácie.
Spoločnosť Apple pred pár týždňami nadviazala na AirPods s AirPods Pro, čo malo v tomto roku za následok dva obrovské vydania produktu.
Mnoho majiteľov AirPods 2 sa pravdepodobne tiež rozhodlo upgradovať na AirPods Pro, čo znamená značne vyššiu úroveň predaja, ako sa očakávalo.
AirPods a Apple Watch pomohli spoločnosti Apple dosiahnuť značný pokrok na trhu spotrebného tovaru, pričom medziročne rástli a umožnili spoločnosti Apple vytvoriť si meno mimo bubliniek iPhone a Mac.
Spoločnosti Samsung a Google síce súťažia na trhoch smartwatch, ako aj na ušiach, AirPods však zostávajú lídrami na trhu a najnovšia aktualizácia zásielok ich bezpochyby udržuje na špičke.
Otázka na našich čitateľov – vlastníte AirPods?